Blogger Templates Efey Noorfareydzah Jaafar: Kata- kata Ini adalah Untuk Sahabat Ku tersayang Efey Noorfareydzah jaafar

Thursday 8 November 2012

Kata- kata Ini adalah Untuk Sahabat Ku tersayang Efey Noorfareydzah jaafar




Aslamkun sahabat ke sayang  ku Efey Noorfareydzah jaafar dia harap maafkn saya salama ini  dia atas perbuat ku dengan mu selama ini  sayang... saya tahu siapa musu ku yang sebenarnya  dilaman sosial ni bukan awak Efey yang saya sebut itu ... kalau Efey nak tahu siapa musu ku  di lama sosial ni yang sebenarnya ini tidak payalah Efey  nak tahu namanya ... yang efey tahu sekarang ini saya nak membelia nasip mu sayang di laman sosial ini ... walapun  efey saya ini  tidak lagi bergiat lama faecbook namun efey harus perlu tahu kerja saya sekarang ini di dalam menbuat web site design , photograhers and Adobe Photoshop CS4 ... kalau efey nak mintak buat wed site dengan saya ini bolah  sahaja ... tapi tidak paya di bayar sebab apa saya kata begitu dengan mu sayang kita ini sudah  lama kenal di laman fs and di lama sosial tapi tidak pernah jumpa di lama dunia ini .... bila lah kita nak berjumpa ini efey ? yang kawan mu 2 c AzranLee Canzie Wilson Hamlyn sudah saya jumpa itu pun kami tidak bertegur ... masa itu saya jumpa AzranLee Canzie Wilson Hamlyn di dalam bas sembulan itu pun satu kali , dua kalinya dalam bas yang sama masa itu saya kebandar ambik duit and ketiga kalinya puna saya jumpa di center poin sabah ini di tingkat 4 yang selalu orang duduk onlin Enternet mungkin itu pun kami tidak bertegur ... jadi saya pada masa itu buat2 tidak ada je ... jadi AzranLee Canzie Wilson Hamlyn itu lari dari kawasan tempat orang online  pada masa itu ...  efey mahu tahu pakaian c AzranLee Canzie Wilson Hamlyn pada masa itu dia pakai baju pink hitam berseluar pendek macm orang pergi berenan ....tiap apa2 pun saya amat gembira pada masa itu dapat berjumpa dengan kawan secollege mu ... c AzranLee Canzie Wilson Hamlyn 2 orang tawau kah dia bersekolah di apas SMK BALUNG Tawau sabah kah ....





Video yang sebenarnya sesuka dan nobita





yang ini kartun Animation sesuka dengan nobita






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...