Blogger Templates Efey Noorfareydzah Jaafar: KONGSI-KONGSI CERITA SAHAJA ....

Friday 29 November 2013

KONGSI-KONGSI CERITA SAHAJA ....





Ini lah kawan ku di kolej Sains Kesihatan Bersekutu kota kinabalu. Masa ini kami bercuti2 di sebuah pulau yang sungguh indah di bumi malaysia ini .. saya ini suka berhijab semata2 nak tunjuk keindahan islam pada tiga orang kawan saya ini  .. manalah tahu mereka masuk islam ini ...  ya saya pun tidak fikir macam begitu pula dengan tiga orang ini .... tapi apa2 pun kita hanya racanga ja hanya Allah ja yang tahu perasan mereka ini .. oka lah .. kalau ceita pasal kami di pulau itu boleh kata macam di hawaii tempatnya lah cerita sitich and lilo .... tapi tidak ada pun makluk asing yang ada di pulau itu .... yang ada kehidupan lautan ja ... yang lain kamu fikiri sendiri  ^_^ ...  








ya pic dua itu saya masa ini saya bertugas di hospital Q 1 di atas tempat pesakit orang kaya dan wanita  ... tapi boleh tahan juga kerja ini ... sungguh indah di mata masyarakat  ... jadi anda ini bila lagi macam saya ini ... kerja ini misti penuh dengan kesabaran yang itnggi ... lebih2 lagi nyawa orang yang di timpah kemalangan ... saya tahu kawan orang sabah ini dia akan di jangka ambil kos macam saya ini ... harap2 lah dia dapat masuk kolej jururawat ini ... sebab dia pandai dalam bidang ini ... mahu tahu dia adalah ahil HPA yang terkenal dengan perubatan Nabi yang kita belajar pada hari ini ... saya tau dia namanya MOHAMMAD FAZIL nombernya telefon pun saya Tahu .. tapi sayang susa di call ... saya pun tidak tahu kenapa mungkin pasal saya ini ... ya lah wanita ini sikapnya memanglah macam begi ini kah tidak boleh di katakan  ... saya pun berharap dengan kawan saya ini akan ikut macam saya seorang jururawat ... saya tahu dia bekas study Kolej Yayasan sabah ini pun saya tahu dari Mis dari tempat saya belajar ini  ... kalau saya jumpa dia mintak2 lah dia singal lagi lepas itu saya isi borang dengan dia ... saya tahu dia baik dengan semua orang ... cuma orang lain yang suka ambil kesempatan dengan kawan saya ini ... tapi kini dia buka seperti dulu lagi  .... sampai saya pun harian dengan sikap kawan saya ini ... tapi dia pandai buka macam saya selalu down tapi kadang kalah up juga apa bila bersama-sama dengan rakan sekolej ku ini ... tapi doakan semuga kawan saya ini akan di pandan tinggi di mata masyarakat dengan ke pandainya dalam bidang yang akan masuk ini macam saya ...   


    

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...